2014. szeptember 30., kedd

Ebéd a felső tagozaton




A felső tagozatot úgy kezdte el a fiam, hogy azt sem tudtuk, hol fog ebédelni? Sőt azt sem, hogyan néz ki az osztályfőnöke, hol kell első reggel gyülekezni, mikor lesz a tanévnyitó. Végül is a XXI. században, ez csupán egy honlap programozás, vagy információ feltétel lett volna... Végül a gyerek nem késte le a tanévnyitót, megtalálta a termet, de nem én voltam az egyedüli szülő, aki a következő mondattal indította aznap reggel iskolába a gyerekét:
- Fiam, legyél kreatív, találd fel magad!!! Az épületben nem veszhetsz el!

Aznapra semmit nem csomagoltam ebédre a gyereknek, arra számítottam - elég számító módon -, hogy délben hazaengedik őket. Azt tudtam más szülőktől, hogy az ő gyerekeik ebédfizetésnél kaptak ebédjegyet. Én ebben a tanévben már nem is próbálkoztam azzal, hogy ebédet fizessek be a gyereknek!

Az osztálytársai sem az iskolai ebédlőben ebédelhetnek, hanem egy néhány utcányira lévő étteremben. A fiamnak előző tanévben innen szállították ki az iskolába, az általam megrendelt ebédet, amit az osztályteremben ehetett meg. Felső tagozatban már nincs olyan terem, ami szóba jöhetne. Így első héten segítséget kértünk az iskolától, szállíthatnak-e ki ételt, hol eheti meg, mit tehetünk? Egy folyosón dobozból ebédelni, nem a legjobb megoldás...

Az iskola javaslata alapján, végül megoldódott a helyzet. Továbbra is interneten rendelünk, de a fiam abban az étteremben eheti meg az ételt, ahol az osztálytársai. Ez nagyon jó megoldás, együtt mennek ebédelni, meleg az étel és ellenőrzött körülmények között fogyaszthatja el!


 Ősz van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése