2014. október 7., kedd

Almatócsni mézzel




Egyik este a vacsora főétele mellé, még valami desszertet szerettem volna készíteni. Ősszel nagyon sokféle almás ételt szoktunk sütni-főzni, így egy almatócsni mellett döntöttem.

A hozzávalókat a GAPS diéta szerint átgondoltam, így a liszt helyett kókuszlisztet használtam, a cukrot mézzel helyettesítettem.

Hozzávalók:
2 db édes alma
1 nagy evőkanál méz
Csipetnyi őrölt fahéjpor
1 tojás
2 evőkanál kókuszliszt
Zsiradék a sütéshez

Az almákat hámozás után, nagy lyukú reszelőn lereszeltem, hozzáadtam a mézet, tojást, majd belekevertem a kókuszlisztet. Egy formázható, de nem folyós masszát kaptam. A zsiradékot felforrósítottam, és az almás masszából kicsi, laposabb pogácsákat formáztam. Ezeket mindkét oldalán átsütöttem. Nem szabad túl gyorsan sütni, és a pogácsák ne legyenek túl vastagok, mert akkor a közepük nyers marad! Ha nem elég édes az elkészült tócsni, akkor tálalásnál mézzel még lecsorgathatjuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése