2014. március 21., péntek

Táplálás és tisztítás




Az állati eredetű ételek építenek, táplálnak, a növények tisztítanak és méregtelenítenek az ember szervezetében.

A fenti gondolat lényege Dr. Campbell-től származik. Összefoglalja annak az írásnak a tartalmát, amelyet lefordítottak magyarra, és ezen a honlapon található:
Ez egy nagyon hosszú bejegyzés, ami nagyon érdekes információkat tartalmaz!

Számomra nagyon elgondolkodtató volt ezt az írást olvasni, értelmezni, újragondolni sok diétát, életmódot az eddigi életünkből. Úgy éreztem, ha nekem ezt valaki 25 éve elmondja, lehet teljesen máshogyan élem az életem, más ételeket fogyasztok, az eddig egészségesnek mondott táplálkozásom, egyéb ételekből állítom össze. A környezetemnek akkor sem lett volna velem egyszerűbb dolga, az biztos… Gondolok itt vegetáriuánus éveimre, majd évtizedemre.

Én a mindennapjaimban nem fogyasztok semmilyen vörös húst, sertést, vagy olyan állatot, amely valaha 4 lábon közlekedett. Pár éve újra fogyasztok szárnyasokat, halat. Soha nem dohányoztam, nem kávézom, ha lehet, a teát nem fekete teából fogyasztom, a gyógyszerek közül a homeopátiás szereket részesítem előnyben, nem szedek hormonkészítményeket, alkoholt évente néhány alkalommal iszom, abból is testes, nehéz vörösbort, igen kicsi mennyiségben. Kerülöm a bolti ételadalékos ételeket, mert ezek miatt választottam inkább a vegetáriánus életmódot. Minden gyártótól készült ételen, amit boltban veszek, az összetevők listáját tüzetesen elolvasom, és sokszor visszateszem ezeket a bolti polcra, vagy a hűtőpultba. Ha választhatok a készen kapható sütemény, vagy a saját magam által készített között, az utóbbit választom! Nem szívesen eszem pékségből kenyeret, vagy egyéb sós pékárut, főleg mióta apa és a kisebbik fiam étrendjéből is elhagytuk ezeket… Sorolhatnám még hosszan, hogy mit eszem meg, és mit nem, de a lényeg a nyitó gondolatban benne volt!



Gondolkodási idő...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése