2014. február 21., péntek

14 éve



Ultramagas hőmérsékleten hőkezelt reggeli ital, ez áll a dobozon, én meg nem őrüljek meg. Van választásod! – igen, valóban van választásom, kedves B. doktor, van az a tej, amely az olasz hadsereg lejárt szavatosságú tejporából van felvizezve, a másik, amelyre azt írhatnánk: víz…
   A városban egy csávó szemetet eszik. Tényleg gusztustalan, ahogy lassan, aprólékosan meghámozza a kidobott krumplikat, majd jóízűen befalja őket, igen, undorító. Ám mi is szemetet eszünk, műanyagot meg nehézfémeket.
   És tényleg van más, amire a szervezetnek szüksége van, már úgy értem, az ólommentes, permetezetlen, nem nagyipari paradicsomon kívül.
   Most persze jöhetsz azzal, hogy sötétre festem a képet. Hát, igen. Nem tudom, miért is írnék különben. ha nekem fáj, márpedig fáj, másnak is fájjon, egyébként pedig még csak a táplálkozásnál tartunk, annak is csak az elején.”

A fenti idézet Szilágyi Cs. Tibor: Harakiri c. könyvében olvasható, kb. 2000-ben került megfogalmazásra.

14 éve, még azon izgultunk, hogy január 1-én elindulnak-e a számítógépeink?
14 éve, Ausztráliában Olimpiát rendeztek.
14 éve, Dél-Korea elnöke kapta a béke-Nobel-díjat.
14 éve, láthattuk az Erin Brockovitch, zűrös természet c. filmet.
14 éve, láthattuk a Jadviga párnája című filmet.
14 éve, a nagyobbik fiam 4 éves volt, elkezdte járni az óvodát. Azóta középiskolában tanul - elég hosszú idő telt a kettő között…
14 év alatt rengeteg dolog történt az életünkben.

Feltettem magamban az alábbi néhány kérdést:

Ha, ezt valaki 2014-ben írná le az ételekről, igaz lenne?
14 év alatt, mennyi szemetet lehet megenni?
Meg kell a szemetet enni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése