2014. január 19., vasárnap

A gödör alján




Amikor véget ért az iskola, egy nagyon nehéz hetünk kezdődött, egy étel hullámvasút, amiben a vasút csak a hullám aljáig jutott, és a gödörben maradt.

Újabb elhatározásokra ragadtattam el magam, hogy majd én a fiam névnapjára kókuszlisztből, zsírral palacsintát sütök reggelire! Hajnalban beálltam a konyhába, és kikevertem a tésztát. Majd elkezdtem sütni, ami híg lett, és ment a kukába. Feladtam, maradt egyszerű tojásétel reggelire. A masszát a hűtőbe raktam, majd este felturbózva elkezdtem belőle valami kavart tésztafélét gyártani.

A reggeli remekült sikerült tojásételt, a gyerek az utolsó falat után, azonnal kihányta. Ez kb. egy héten belül kétszer megismétlődött reggeli után. Nem volt beteg, csak elege volt ebből az ételből.

Azután a kevert tésztafélémet dobtam a kukába, az előző heti mandulás piskóta társaságában. Meg még egy halom ételt és süteményt, amit bár kért a család, megfőztük, de senki nem volt, aki megegye.

Ott álltam tanácstalanul, hogy mit adjak GAPS diéta szerint enni a gyereknek? Mert hiába van egy csomó étel, ami elkészíthető lenne, de a gyerek nem eszi meg? Mert ránézésre utálja, mert nem ízlik az íze, mert soha nem evett még olyat???

Közben a lelkem egyik fele attól fájt, hogy miért nem adhatok olyan ételt a fiamnak, amit imád, én el tudom készíteni, és mekkora lenne a boldogság. A másik fele, pedig azért fájt, hogy ha nem tartjuk a diétát, jön a kórház, számtalan gyógyszer és a gyerek számára, az elviselhetetlen fejfájás.



          A pozsonyi csatornatisztító magasabban van kint a gödörből, mint mi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése