2014. január 26., vasárnap

Azért ezt, ne!




Minden levelezőnek, van egy rendes spam szűrője. Nőként, a legnagyobb kedvenceim az olyan kéretlen levéltémák, melyekben gyors segítséget kapok a merevedési zavaraimra! Sokszor a levelezők, az ember várt, és hivatalos leveit pedig kérdezés nélkül, szemétnek sorolják be … Egyéb, névvel ellátott spamet pedig simán a beérkező fiókban hagynak. Az alábbi tartalmú levél, szintén konkrét névvel maradt ebben a fiókban. Mivel érdekeltek vagyunk a témában, megnyitottam:

„avagy ismerd meg a fejfájás természetesen ellenszerét

Tinédzserkoromban kezdődtek a migrénjeim, a rossz
szemem miatt. Nem bírtam a fényt, a hangokat, képtelen
voltam bármire odafigyelni, tanulni, dolgozni. A párommal
is folyton ingerült voltam. Vagyonokat költöttem
fejfájás csillapítókra, amik teljesen tönkretették a
gyomromat.

Egyik kollégámtól hallottam egy 100%-ban természetes
fejfájás csillapító megoldásról. Ez nem más, mint a
forradalmian új antimigrén- és masszázsszemüveg.
Végre Magyarországon is a mai naptól elérhető az alábbi
linken.

Nem hittem benne, de tényleg működik, a harmadik használat
után elmulasztotta a fejfájásom gyógyszerek nélkül. Azóta
nincs szükségem fájdalom csillapítókra. Az egyszerű titok,
minden nap használni kell 30 percet.

Miért éri meg? Kiszámoltam és az antimigrén szemüveggel évente
legalább 50.000 Ft-ot takarítok meg gyógyszereken évente és még
a gyomrom is egészséges marad.

Üdvözlettel: x.y.

ui.: Karácsonyi ajándéknak is zseniális
fejfájós szeretteink részére.

Eddig az utolsó sorig, szinte hüledezve olvastam ezt a levélszemetet. Egyből beugrott, hogy közel egy éve, hány szakrendelést jártunk végig, hogy gócokat szűrjenek, lehetséges problémákat zárjanak ki - a végén eredménytelenül. Ezek a vizsgálatok koponyaröntgennel kezdődtek, majd követték a szemészeti, fül-orr-gégészeti vizsgálatok, laborok, 24 órás vérnyomás ellenőrzés, pajzsmirigy, vércukor problémák kizárása, pszichológus, és még számtalan vizsgálat. Majd neurológus, amelyről már sokat írtam.

Ismerve a fiam esetét, biztos, hogy egy ilyen készülék, bármilyen vizsgálat nélkül megoldás lehet? Ki merné, a fejfájás okának alapos ismerete nélkül felvállalni azt, hogy fejfájós szerettének ilyet vegyen? Így ajándékozzunk egészséget Karácsonyra? Azért ezt, ne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése