2014. január 23., csütörtök

Kókuszos túrógombócok



Főzés, és sütés nélkül!

Recept hozzávalói:
180 gr biotúró (így van boltilag kimérve)
1 ek. méz
1 kis kanál kókuszzsír
kókuszreszelék (masszába, és forgatni)
néhány egész szem mandula, és szárított áfonya díszíteni
muffin papírok, kétféle


Elkészítés:
A túrót villával áttörtem, hozzáadtam a mézet, 1 evőkanál kókuszreszeléket és állagjavítónak a kókuszzsírt. Ebből a mennyiségből 5 gombócot formáztam, aminek a közepébe 1-1 egész szem mandulát tettem. Az 5 gombóchoz, 5-5 kisebb és nagyobb muffin papírt egymásba helyeztem. 

A dupla papírra azért volt szükség, mert én a buli nasiját előző este elkészítettem, és nem akartam, hogy a papír a túró nedvességétől szétessen, ha szimplán hagyom! Egy tányérra kiszórt kókuszreszelékbe forgattam a gombócokat, és a papírokba tettem, majd itt raktam 1-1 szem áfonyát díszítésnek a kókuszos gombócokra. 
Dobozban hűtve tároltam másnapig. Azután jött az izgalom, hogy a reggeli kivétel után, a délutáni fogyasztásig ne legyen baja! Szerencsére elég hűvös napra ébredtünk, nem lett gond a meleg miatt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése