2014. január 24., péntek

Kókuszreszelékes muffin




12-es muffinsütőhöz, nagy kapszula mérethez

12 db, a formába illő papír

Recept hozzávalói:
3 tojás
4 evőkanál durva kókuszreszelék
4 evőkanál mandulaliszt
2 evőkanál folyós méz
csipetnyi szódabikarbóna

Elkészítés:
A tojások fehérjét és sárgáját szétválasztottam.
A fehérjét kemény habbá vertem.

A sárgájához adtam a mézet, mellyel kikevertem. Ebbe a masszába kevertem a kókuszreszeléket, amire a tojáshabot öntöttem. Ekkor adtam hozzá a mandulalisztet és a szódabikarbónát. Mindent piskótatészta állagúra kevertem, de vigyáztam, hogy a habot ne törjem össze túlságosan!
A sütőformát kiraktam a kapszulákkal, és azokat kb. kétharmadig töltöttem, az eléggé krémes masszával. Közepes erősségű hőmérsékleten sütöttem. A tojáshab és a massza tulajdonságai miatt nem érdemes magasabbra tölteni a kapszulákat, mert sütés közben a tartalmuk felfelé emelkedik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése