2014. január 30., csütörtök

Születésnapozás iskolában, edzésen



Az otthoni ünneplés előtt, nagyon sok helyre vittünk, „emberi fogyasztásra alkalmas” süteményeket a születésnap alkalmából.

Az osztályba 25 főre készítettem sütinyalókát, amihez még véletlenül sincs cake-pop sütőm. Egy gasztroblogról vettem az ötletet, hogy mézes tésztából, hurkapálcával szintén készíthető ilyen édesség. A kész nyalókákat díszítettem utólag csokoládéval, vagy a kinyújtott marcipánmasszát kiszaggattam az eredeti kiszúró formával, amit a kész mézesre tettem. Az iskolába készült még egy nagydoboz szaggatott mézes, amit csak Karácsony előtt ettek meg a srácok.

  
                                                                        Sütinyalókák
 
Készültünk még, a délutáni sakkedzésre egy külön doboz sütivel, itt variálva a másik helyekre vitt sütiket.
Az igazi nagy feladat, az esti sakkegyesületi köszöntés volt. Ahol minimum 25 fő, ha nem 40 jött össze a végén a szülőkkel.
Ide készítettem egy vendégváró krémest, 2 féle muffint, és a szaggatott mézeseket itt már csokival díszítettem.


                                                             Mézesek, és krémes

A búvárúszásra készültek a következő adag muffinok, az egyesületi edzésre. Itt lehetett hagyományos muffinfűszerrel, kakaóval és kókusszal készült muffinokat kóstolgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése