2014. január 19., vasárnap

Vannak még csodák!




Hetek után, az első étel, amit a gyerek szívesen megevett, egy tojásos köret volt.
Az ötletet, az „Andalúz tojás egytál” nevű étel adta, amiből sajnos számos hozzávalót, a burgonyát és a különböző sajtokat egyből ki kellett hagynunk. A tejfölt a biokefír helyettesítette, de a főtt zöldborsóval együtt, a felvert és ízesített tojások, nagyon jó kis jénaiban sült köretté alakultak. A feltét fűszerezése ismét jó párost alkotott ezzel a fogással.

A következő csoda, az apa születésnapjára készített mandulás piskóta torta volt, epres túrókrémmel. Túrót nem igazán használhattam volna, de valami kellett, hogy az epres masszát besűrítse, és apa sajnos allergiás a kókuszra, az szóba sem jöhetett. A mandulát pedig a piskóta készítésénél, valamint a díszítésnél már, mint ízt és hozzávalót, felhasználtam. Szépen formáztam, és díszítettem, a végén pedig egy jót lakmároztunk belőle.





A fejfájás miatt, a diétázó kisfiam nyár elején kórházi ellenőrzésre kellett vinnünk. A vizsgálat után, az volt a neurológus javaslata, hogy a hónapokig szedett krónikus fejfájásra írt gyógyszert elhagyhatjuk a javasolt magnézium tablettával együtt. Végezzük tovább az autogén tréning gyakorlatokat, és folytassuk a diétát. A következő ellenőrzés időpontját ősz elejére határozták meg, addig egy kicsit nyugalmasabb időszak következett az életünkben, nincs iskola, napi edzések, extrém terhelések.

Én szülőként a tabletta elhagyásának nagyon örültem, mert erős fenntartásaim voltak egy olyan szerrel szemben, aminek a betegtájékoztatója szerint antidepresszáns funkciója is van.
Problémák voltak a szedésnél, amelyek az adag csökkentése közben megszűntek. Konkrétan, az addig éjjel nyugodtan alvó fiam, éjjel éberré vált, miközben aludt, elindult, cselekvéseket próbált végezni. Ez az állapot néhány héten belül megszűnt.
Azután azt figyeltük, a teljes elhagyásnak milyen tünetei lehetnek? Lehetnek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése